Instagram

За останні два роки Instagram значно змінився. З’явилися нові рекламні можливості, змінилися аудиторія. Якщо раніше ядро користувачів програми становили жінки до 35 років, то зараз аудиторія подорослішала.
Точні дані про структуру і чисельність аудиторії Інстаграма ніхто не знає. Прес-служба повідомляє дані про чисельність аудиторії, коли вона досягає будь-яких круглих чисел. Тому ми цитуємо два дослідження, які допоможуть розібратися з аудиторією Інстаграма і вирішити, чи варто заводити аккаунт і просувати свій бізнес там. (Спойлер: однозначно варто). У нас найкраще продвижение инстаграм алматы. Instagram’зація: найяскравіший тренд-кратне зростання популярності Instagram серед російських користувачів-кількість авторів і контенту в цій мережі зросла за півтора року в 3 рази і продовжує зростати. За даними компанії Aitarget, офіційного ресселера Instagram і Facebook в Росії, за підсумками 2018 року Росія займає 6 місце в світі і 1 місце в Європі за кількістю активних користувачів Instagram. Двома головними трендами 2017 року стали: по-перше, активне проникнення соціальної мережі в регіони, по-друге, «дорослішання» аудиторії. Останнє можна простежити за співвідношенням молодих людей (13-34 роки) до всіх користувачів старше 35 років. У 2016 році молоді було більше на 58,6%, проте всього за рік розрив скоротився до 9,4%.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *